vrijdag 3 april 2009

Heey allemaal,
dit is mijn week:

Maandag: Was ik nog steeds ziek.

Dinsdag: Toen heb k de weektaak afgewerkt. ik moest heel veel doen want ik moest maandag nog afmaken. daar heb ik een ding nog van af gekregen.

Woensdag: Woensdag was het 1 april. dus ze hadden een grap met ons uitgehaald. We moesten naar buiten want ze wilde een foto maken met de hele locatie. Toen iedereen stond zeiden ze dat we niet goed stonden. Dus we moesten ergens anders staan. Toen zeiden we dat de boom in de weg stond dus we moesten naar het podium. Toen bleek dat het een grap was. uiteindelijk binnen was Rob er nog niet. Dus Sven had als idee om alle tafels te verschuiven. was wel leuk allemaal. we hebben verder die dag niet veel geleerd.

Donderdag: Eerst moest ik van maandag nog heel veel afmaken. Dat heb ik gedaan. Na de grote pauze kwam er een vrouw. die kwam iets vertellen. Ik weet niet wat want toen werd ik uit de klas gehaald voor de logopedie. Daarna kwam meester thei.

Vrijdag: Is het nu. Vandaag hebben we de weektaak afgemaakt. Ik ben bijna klaar. Ik moet alleen nog tabellen en graffieken. Maar dat komt omdat ik er maandag niet was. In de pauze heeft Sven Rachelle helemaal nat gemaakt. En verder hebben Celine en Florence en ik in de zon gelegen.




dit was mijn week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten